INFORMACE PŘED VSTUPEM
Momentálně se nacházíme v budově, která je částečně v rekonstrukci. Máme omezené prostory a z hygienických důvodů žádáme klienty přicházet na objednaný čas. Klient může přijít s doprovodem, který během procedury čeká v čekárně. Vzít sebou můžete i své děti. Domácí mazlíčci bohužel z hygienických důvodů do Institutu nesmí. Nacházíte se ve sterilním prostředí, proto prosím akceptujte naše opatření.
V případě kosmetických procedur, na lehátko akceptujeme klienty pouze bez obuvi.
V PŘÍPADĚ NEMOCI!
- DŮRAZNĚ ŽÁDÁME VŠECHNY NAŠE KLIENTY, ABY S CO I JEN MÍRNÝM NACHLAZENÍM, NENAVŠTĚVOVALI NÁŠ INSTITUTE. V TAKOVÉM PŘÍPADĚ VÁS RÁDI PŘEOBJEDNÁME NA NÁHRADNÍ TERMÍN.
- I MÍRNÝM NACHLAZENÍM MŮŽETE OHROZIT PLYNULÝ CHOD NAŠEHO ZAŘÍZENÍ PŘENOSEM VIRU NA ZAMĚSTNANCE A OHROŽUJETE TÍM TAKÉ DALŠÍ KLIENTY.
- V PŘÍPADĚ, ŽE NÁŠ INSTITUTE NAVŠTÍVÍTE I POČAS NEMOCI, PRACOVNÍCI ICONIC MAJÍ PLNÉ PRÁVO VÁS V TAKOVÉM STAVU ODMÍTNOUT A BUDEME TO BRÁT JAKO HRUBÉ PORUŠENÍ NAŠICH PRAVIDEL.
- ĎEKUJEME, ŽE BUDETE OHLEDUPLNÍ K TÝMU ICONIC A TAKÉ K OSTATNÍM KLIENTŮM.
Po očkování proti nemoci COVID nepřicházejte na procedury min. 14 dní. Děkujeme, že respektujete naše opatření.
REZERVACE
Přes náš rezervační systém – klikni na → REZERVOVAT TERMÍN (platí pouze pro Beauty sekci: Permanent Makeup, kosmetika, madero, umělé řasy). V případě estetických a zdravotních služeb dermatologie a ortopedie, objednávky osobně nebo přes IG @iconic.institute. Objednávky přijímáme pouze max. 3 měsíce předem z důvodu rozpisu směn našich zaměstnanců.
V případě, že řešíme objednávky před Vámi, ozveme se zpět, jakmile to půjde. Běžně odpovídáme max. do 3-5 pracovních dní (mimo víkendy a svátky). V době akcí s vyšší poptávkou a během prázdnin odpovídáme do max. cca týdne. Odpovídáme dle pořadí. Mějte prosím trpělivost.
ZÁSADY REZERVACE
V případě potřeby zrušení rezervace žádáme klienty min. 24h před procedurou kontaktovat ICONIC INSTITUTE, že se na proceduru nemohou dostavit nebo musí termín posunout. Budeme se vám snažit najít termín dle vašich možností.
V případě, že se jedná o kratší interval než 24h, akceptujeme jen urgentní nebo zdravotní potíže (klient dokládá např.: zdravotní report o covidu, policejní report z havárie, z nečekaných událostí apod.). Tyto situace naprosto chápeme a vaše záloha se posouvá na další náhradní termín, který si domluvíme.
V případě, že klientka nečekaně zjistí těhotenství, dokládá prohlášení z nemocnice. Pokud jste zasílala zálohu předem na účet, bude Vám navrácena do 14 dní od doby nahlášení změn a dodaní dokumentu prokazujícího Vaší náhlou absenci / neschopnost se dostavit na Váš termín.
Na vrácení platby máme 14 dní z našeho účetního systému, od doby dodání dokumentu nebo od doby zrušení termínu min. 24h předem.
V jiném případě, např.: klient zapomene na termín, zaspí, neomluví se nebo nereaguje na naše výzvy. Bude Vám účtován STORNO POPLATEK ve výši 1000 Kč. Při opakovaném porušování našich zásad, bude takový klient automaticky vyražen z naší databáze.
PROVOZNÍ DOBA
Dle objednání, jen pro objednané klienty, jinak máme zavřeno.
Provozní doba pro VIP klienty: dle objednání
(VIP víkendy, VIP special večerní, FAST TRACK – zrychlený termín)
UPOZORNĚNÍ
Najdete nás v bočním vchodu rohové bílé budovy.
Dům je částečně v rekonstrukci! Omlouváme se za omezení.